Techno Dive - grafisk profil | Garp Design
Design, haugesund, messestand, messer, expo, expodesign, exhibition, stand, grafisk design, identitet, logo, konseptutvikling, konsept
24176
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24176,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Techno Dive – grafisk profil


 

KUNDEN: 
Techno Dive tilbyr sikre og effektive undervanns-operasjoner worldwide – med hovedfokus innen olje og gass, shipping og oppdrettsnæringene. Selskapet opererer seks båter, omsetter for NOK 70 mill og har en ambisiøs vekstplan.


 

OPPDRAGET:
Techno Dive AS hadde en etablert logo for selskapet, men trengte å få styrket sin visuelle identitet og markedsmateriell på flere flater. Garp Design fikk i oppdrag å utvikle ny grafisk profil som tilførte et nytt og friskt uttrykk med direkte referanser til dykking.

 

Vi har utviklet:
– fonter og farger
– symboler og grafiske elementer
– webdesign
– dybdemåler
– visittkort
– billedstil
– sosiale medier
– e-post signatur

 

Våre kollegaer på Appex fikk jobben med å utvikle nettsidene. I den forbindelse kom vi opp med en idé om å la de besøkende på nettsiden få følelsen av å ta “et dypdykk” i Techno Dive og utviklet dermed en “dybdemåler” som teller seg ned i dybden når en scroller på nettsiden.

Ta et dypdykk i Techno Dive her.


 

Senior Grafisk designer

Nina Maria Nordskog

Telefon: +47 52 73 99 00
Mobil: +47 930 88 087
Epost: nina@garpdesign.no

 

Tilbake til oversikt over jobber