Norshipping 2015 | Garp Design
norshipping, expo, exhibition, Vard, Sjøfartsdirektoratet, Unisea, steinsvik, marintek, salt ship design
22823
post-template-default,single,single-post,postid-22823,single-format-gallery,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
  • Garp design Vard stand Norshipping
  • Garp Design Unisea stand

Norshipping 2015

Vi har akkurat lagt bak oss årets leveranser til Nor-shipping i Lillestrøm. Nok en gang må vi takke våre kunder for tilliten, og våre gode samarbeidspartnere for en fantastisk innsats. Les mer om prosjektene for hver enkelt kunde:

VARD: Standprosjektet er Garp Design sitt største enkeltprosjekt noen sinne, både med tanke på kompleksitet, areal og konstruksjon. I likhet med VARD tror vi i Garp Design også på å lage oppsiktsvekkende design med basis i funksjonalitet og brukervennlighet for å formidle budskap og treffe riktig målgruppe.

SALT SHIP DESIGN: Salt Ship Design er et spennende selskap å jobbe med. Design er viktig for dem, og i nært samarbeid har vi kommet fram til en god og smakfull standløsning. Den ble brukt første gang under ONS 2014, og de valgte å gå for en tilnærmet lik løsning under Nor-Shipping.

STEINSVIK: Kunden ønsket et element på sin stand som både kunne dekke deres funksjonelle behov, heve uttrykket og ikke minst kunne brukes igjen. Vi valgte å gå for en fleksibel modul med disk, som fungerer som både møteplass og blikkfang. Denne vil Steinvik ta med videre til sine framtidige messeutstillinger.

MARINTEK: Denne kunden har vi fått følge i flere år. Dette er et klassisk eksempel på en systemstand som fungerer svært godt til mindre standareal, og kunder med behov for gjenbruk.

UNISEA: Vi ønsker Unisea velkommen som ny kunde hos oss! Standen er laget for å kunne tas med videre til framtidige messer, hvor den vil tilpasses ulike areal og behov.

SJØFARTSDIREKTORATET: Sjørfartsdirektoratet er en trofast kunde med mange års erfaring fra messeverdenen. De har alltid et tydelig og lett gjenkjennelig uttrykk på sine stands, og erfaringsmessig trekker de alltid mange besøkende. På Nor-shipping valgte de også å ha en sekundær stand ute i ankomsten, hvor de blant annet delte ut sine populære bærenett med tilhørende informasjon og profilartikler.